Audyt strony www

Audyt strony www to inaczej dokładna i profesjonalna analiza treści własnej domeny www. Wiele firm buduje nowe strony internetowe w tym i nasza firma Marketing na Plus specjalizuje się w budowie nowoczesnych witryn internetowych opartych na platformie wordpress przez co budowa takiej strony jest stosunkowo tania.

Cel audytu strony www?

Jak w każdym audycie tak i analiza treści strony www ma na celu dokładne zobrazowanie “środka” strony. Dzięki audytowi strony sprawdzimy jak wygląda treść czyli opisy poszczególnych zakładek:

  • o nas/ hotel,
  • oferta/ pakiety,
  • pokoje,
  • centrum spa i rekreacji,
  • atrakcje w hotelu i poza obiektem,
  • opinie itp.
2020 roku Google stawia na jakość treści oraz jej ilość

Już na pewno czytaliście Państwo o tym, że Google stawia na dobrej jakości teksty, które dla użytkownika będą odpowiedzią na to czego szuka. Co to oznacza w praktyce?

Z pewnością nie to by przepisywać encyklopedię PWN. Należy tak zarządzać i optymalizować własną witrynę www aby mieć jak najbardziej adekwatne teksty do ich nazw.

Jako Marketing na Plus od wielu lat współpracowaliśmy z firmami od SEO (pozycjonowania naturalnego i płatnego) oraz agencjami PR i wiemy doskonale jak duże trzeba poświęcić pieniądze oraz czas aby nasza własna witryna osiągnęła zamierzony skutek. Dlatego naszą pracę rozpoczynamy od audytu strony www i dopiero po nim proponujemy najlepsze rozwiązania dla naszego Klienta.

Jeżeli Klient zdecyduje się na współpracę z naszą firmą dotyczącą optymalizacji strony www bądź poprawy tekstów PR’owych to koszt audytu jest darmowy. W pozostałych przypadkach wynosi 1000 zł.

Jakie dane otrzymam z audytu i analizy strony www?
  • Ogólny wynik witryny – 62 %
audyt strony www
audyt strony www
  • Podgląd w witrynie – czyli tytuł, meta tag (opis), aktualną liczbę znaków oraz rekomendację ile powinno być. Stosunek % ilości tekstu do kodu strony www
  • informację o nagłówkach H1, H2, H3, H4, H5 – czyli bardzo ważne aspekty dotyczące pozycjonowania naturalnego witryny w Google

  • mobiloność i responsywność strony www – to informację jak nasza witryna jest “wczytywana” na nowoczesnych smartfonach oraz różnych urządzeniach elektronicznych tpyu; tablet, desktop, laptop itp.
  • szybkość wczytywania strony www na różnych urządzeniach. Aktualnie w Polsce jest coraz szybszy Internet nawet mobilny nie mówiąc już o światłowodach, który w dużych miastach sięga 1000 mb ! Rzeczywistość jest taka, że chcemy aby wszystko szybko działało, dlatego Google tak dużą uwagę skupia także na szybkość wczytywania.
  • analiza kodu HTML – w witrynach, które tworzymy jako Marketing na Plus nie zmieniamy wymyślonego kodu strony. Sprawdzamy natomiast różne aspekty, które możemy poprawić by uzyskać jak najlepsze wyniki do wytycznych Google.
  • analiza treści strony www – czyli ile ile znaków oraz jakie opisy znajdują się na stronie www w korelacji do wytycznych Google
  • analiza kanałów social media; Facebook, Twitter, Instagram, Google Moja Firma. Nie trzeba mieć wszystkich kanałów social meda, które został wymyślone. Jednakże podpowiemy ci jakie kanały warto by mieć w stosunku do prowadzonych przez ciebie działań i jak możemy pomóc by strona www miała jeszcze lepsze wyniki w w wyszukiwarkach.
Czy wiesz, że ?
  • Żyjemy w erze ogólnodostępnych mediów – w Polsce już 90% Internautów aktywnie korzysta z serwisów społecznościowych. 51% Internautów pisze treści, które wpływają na opinie innych.
  • Z 15 milionów użytkowników Facebooka w Polsce aż 11 milionów loguje się do serwisu codziennie.
  • Social i Mobile idą w parze – 80% użytkowników korzysta z Facebook za pośrednictwem smartfonów.
  • rezerwację bez pośredników z roku na rok zyskują na mocy? sprawdź nasz wpis co można poprawić by sprzedawać więcej na własnej strone www.

Jeżeli chciałbyś abyśmy sprawdzili jak wygląda twoja strona www i co należy poprawić by wyświetlała się wyżej w wyszukiwarkach skontaktuj się z nami