Marketing Jelenia Góra
Marketing Jelenia Góra, reklama Jelenia Góra, marketing internetowy, dlaczego tak często wpisywane są te słowa kluczowe w wyszukiwarce w Google? Przecież każdy zna się na marketingu. Można powiedzieć więcej, każdy z nas zna się na marketingu i ma na jego temat dużą wiedzę od najmłodszych lat. W końcu bezsprzecznie codziennie mamy styczność z marketingiem i reklamą. Widzimy, słyszymy ją : w radio, sklepie, TV, Internecie a nawet po drodze z pracy w autobusie, tramwaju czy billboardzie. Z pewnością każdy z nas potrafi ocenić czy reklama jest ciekawa, nudna, bądź nie zrozumiała. Właściciel, osoba zarządzają hotelami wie też, że sprzedaż na dobrym poziomie musi iść w parze z marketingiem.
Marketing czy sprzedaż?
Często padają też pytania czy ważniejsza jest sprzedaż czy marketing? Jako firma, która już od 14 lat pracuje w turystyce możemy powiedzieć, że według naszego doświadczenie nie powinno się tych działów rozdzielać i rozróżniać. Dlaczego?
Ponieważ te działy muszą tworzyć ze sobą symbiozę i nawzajem się wspierać i uzupełniać. Nie można sprzedawać bez oferty, języka korzyści, zdjęć, opisu oferty, filmów i kompleksowej rozbudowanej reklamy.
Nie można też tworzyć działań reklamowych jeżeli nie mamy co sprzedawać. Najpierw zrób pakiety , usługi , segmentację Klienta oraz szeroką dystrybucję.
Skuteczność reklamy?
Ale czy każdy z nas wie gdzie i w jaki sposób należy skonstruować reklamę, produkty by skutecznie dotarły do swojego potencjalnego docelowego klienta? Poniżej podpowiedzi na co należy zwrócić uwagę.
Podstawowe etapy tworzenia reklamy można określić już teraz i w związku z tym podajemy gotowe rozwiązania:
- Wybór celu
- Określenie grupy/klienta docelowego
- Ustalenie budżetu wraz z harmonogramem wydatków
- Dobór treści z podziałem na tekst/ grafikę itp.
- Wybór mediów: prasa, Internet, radio, outdoor, TV
- Badanie skuteczności reklam: google analytics, badanie ankietowe, telefon

Skoro już znasz cele to czy nadal potrzebujesz naszej pomocy ?
Przede wszystkim odpowiedź należy do Ciebie ponieważ nasz zespół przez wiele lat tworzył reklamy w rozmaitych kanałach i różnorodnych branżach. W związku z tym wiemy, które reklamy działają lepiej, a które słabiej na potencjalnego klienta. Podsumowując wiemy dokładnie jaki powinien być ich koszt w zamian za efekt. Gode uwagi są też działania i reklamy, które tracą na swojej mocy i wartości. Ponieważ zawsze decyzja należy do Ciebie czy chcesz skorzystać z naszej wiedzy, tak aby przysłowiowo „nie wyrzucić pieniędzy w błoto” czy nie zobacz co robimy.
Marketing – co należy robić?
– Internet: reklamy banerowe, remarketing – kliknij i zobacz szczegóły
– Internet : pozycjonowanie stron z podziałem na naturalne SEO oraz Google Adwords/Ads (czyli płatne linki sponsorowane). – kliknij i sprawdź ofertę

– prasa : prasa gazet codziennych typu: gazeta wrocławska, fakt, super express, gazeta lubuska, głos wielkopolski, nasze miasto, specjalistyczne miesięczniki: Forbes, Eden, Auto Świat, Men’s Health, Women’s Health, Runner’s Szosa, Pani – kliknij i zobacz szczegóły
– outdoor: banery reklamowe, flagi, balony dmuchane, namioty wystawiennicze, ścianki, rollupy, bramy pneumatyczne, oklejanie pojazdów – kliknij i zobacz szczegóły
– agencja PR – coraz większą rolę w działaniach marketingowych odgrywa agencja PR. Kiedyś np; do pozycjonowania potrzebne były linki odsyłające do innych witryn. Teraz potrzeba jest dobrej, unikalnej jakości tekstów. A gdzie praca związana z komentarzami, opiniami, tekstami sponsorowanymi? zapoznaj się z naszą ofertą
– reklamy gadżetowe – cała gama dostępnych produktów w najlepszych cenach: od długopisów, pendrive, t-shirty po zaawansowane gadżety reklamowe dla Klientów VIP – sprawdź
– reklama marki – czyli inaczej nazywany branding to takie działania jak: pylony, tabliczki plexi, segregatory do pokoi, stojaki na ulotki, kosmetyki, ręczniki, szlafroki, oznakowanie hotelu – przeczytaj informację
–social media : kategoria należąca dalej do Internetu ale jej działania często są już traktowane na równi z pozycjonowaniem i reklamami – zapoznaj się z ofertą