Outsourcing

Outsourcing marketingu dla kogo i co mogę zyskać?

Outsourcing marketingu to przede wszystkim sprawdzone działania dla turystycznej branży marketingowej. Pracujemy w branży turystyczno-sportowej już blisko 16 lat. Przez ten okres spotkaliśmy się z bardzo wieloma problemami i dużo udało się ich rozwiązać. To, z czym każdy w branży hotelowej, ale i nie tylko się boryka to problemy z pracownikami. Główne problemy, jakie można wyznaczyć to:

1 – brak pracowników (z doświadczeniem jak i bez doświadczenia), ale z ojczystym językiem

2 – doświadczeni pracownicy, ale z językowymi problemami komunikacyjnymi

3 – pracownicy są, ale możliwości finansowe danego obiektu nie pozwalają na zatrudnienie ich

Uważamy, że każdy hotelarz/ właściciel, co jakiś czas spotyka się z tymi problemami i jednym z rozwiązań jest właśnie outsourcing marketingu.

Rozwiązanie te pozwala na stworzenie indywidualnego działu marketingu, jednak nie w własnej strukturze organizacyjnej tylko w zewnętrznej firmie, która nawet po opłaceniu wszystkich kosztów i faktur jest i tak niższą kwotą aniżeli zatrudnienie osoby.

Outsourcing = wiedza

Zatrudnienie osoby z Marketing na Plus pozwala na elastyczne zaangażowanie doświadczonych ekspertów i specjalistów ds. marketingu.  Zaplanujemy, skoordynujemy i zrealizujemy zintegrowane działania marketingowe, wizerunkowe i promocyjne w Twojej firmie i co najważniejsze wiemy jak to zrobić w turystyce i hotelarstwie.

outsourcing marketingu
outsourcing marketingu

Jakie hotele, pensjonaty, firmy mogą prosić o pomoc?

Przede wszystkim małe hotele i pensjonaty oraz firmy sportowe, które dążą do poprawy swoich wyników finansowych.  Dzięki nam zostaną wykonane konkretne cele strategiczne, optymalizacyjne a twoja firma na stale zmieni swoją jakoś w tym zmiennym i konkurencyjnym rynku, jakim jest branża hotelowa i sportowa.

Kiedy firmy korzystają z marketingu outsourcingu?

Klienci, z którymi współpracujemy korzystają z różnych form i rozmaitych dziedzinach marketingu.

Jedne firmy potrzebują tylko agencji marketingowych, które przygotują dla nich projekt graficzny potem przekażą go do drukarni i przywiozą gotowy materiał dla Klienta.

Inne firmy ustalają cały zakres prac od projektowania graficznego różnych reklam, banerów, ulotek, po czym kończą współpracę.

Jeszcze inne mają ustalone stałe działania miesięczne np.: 10 projektów graficznych, 10 postów na social media (np. Facebook, Instagram) 10 artykułów PR (wywiady, relacje z imprez, język korzyści do pakietów).

Innym zupełnie przykładem jest wsparcie IT wraz agencją PR. Te działania mają na celu zarządzanie systemem CMS (narzędzie do zarządzania treścią), czyli dodanie pakietów do strony www, zmiana cen i dostępności miejsc noclegowych w kalendarzu a także zmiana zdjęć oraz dodawanie informacji do zakładki aktualności. Oprócz tego może być to połączone z napisaniem od podstaw pakietów wraz z wstępem i językiem korzyści oraz z wszystkimi informacjami, co zawiera cena i dopasowaniem cen do aktualnej konkurencji.

Zewnętrzny Call Center?

A co jeżeli nie potrzebujesz wsparcia marketingowego tylko pomocy zdalnego recepcjonisty?

Hotelowe call center to także możliwość wsparcia ze strony Marketing na Plus. Jest wiele hoteli/pensjonatów, które potrafią same zarządzać swoją treścią i pakietami, ale potrzebują wsparcia sprzedażowego.  Tu także pomagamy.

Pracowaliśmy na wielu systemach rezerwacyjnych jak: Rehot, Plaza, Kuracjusz, Fidelio i wiele innych, więc wiedzę i doświadczenie sprzedażowe posiadamy. Co najważniejsze przez lata sprzedaży nauczyliśmy się także, jakich technik sprzedażowych używać tak by współczynnik konwersji zakupowej był jak najwyższym poziomie i sprzedaż wzrastała.

Ile kosztuje wsparcie marketingu outsourcingowego?

Ceny to naprawdę indywidualna sprawa, ponieważ wszystko zależy od ilości, działań, czasu.

Wstępnie można się zapoznać z poniższymi cenami:

Projekt graficzny od 40 zł

Zarządzenie treścią godzina 50 zł

Pisanie tekstów PR – 1000 znaków – 30 zł

Call Center godzina pracy – 50 zł + % od sprzedaży

Sprawdź i zadzwoń

Tel: +48502682173