Agencja Pr

Oferta, pisanie tekstów PR

Oferta, pisanie tekstów PR z pewnością wiele osób zarządzającymi firmami szuka podobnych słów w wyszukiwarce google . Dlaczego ? ponieważ wcześniej czy później potrzebujemy wsparcia agencji PR. Odpowiadanie na negatywne komentarze i opinie, tworzenie pakietów wypoczynkowych, pisanie języka korzyści to bez wątpienia w turystyce absolutne minimum.

Poniżej prezentujemy podział agencji pr na produkty:

1. PR produktowy

(Brand PR) to narzędzie komunikacji marketingowej. Pozwala m.in. na prawidłowe zarządzanie wizerunkiem hotelu i obiektów turystycznych.

Do głównych zadań PR produktów należy:

2. Content marketingu

Marketing ciekawej treści, której poszukują Klienci inaczej nazywany jest content marketingiem. Proces polega na tym by pisać i tworzyć ciekawe artykuły, opisy dlatego, że pomagają budować długotrwałe pozytywne relacje z odbiorcami. Content marketingu to m.in tworzenie pakietów wypoczynkowych wraz z językiem korzyści,

Dlatego działania te są długofalowe, angażujące różne segmenty turystów a jednym z głównych zadań jest zainteresowanie się podmiotem turystycznym.

Przede wszystkim jedną z bardzo wielu zalet content marketingu jest działanie polegające na polepszaniu pozycji własnej strony www w wyszukiwarkach Google, social mediach i web agentach. Proces jest prosty; aby dane słowo kluczowe wyświetlało się w Google (zostało odszukane przez roboty) to właśnie te słowo musi być na danej stronie www.

Tworzenie pakietów wypoczynkowych wraz z językiem korzyści
Tworzenie pakietów wypoczynkowych wraz z językiem korzyści

3. Relacja z imprezy, eventu.

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się Państwo w ilu wydarzeniach lokalnych i ogólnopolskich wasza firma bierze udział? Imprez, eventów, konferencji, szkoleń itp. działań jest naprawdę mnóstwo. A teraz odpowiedzcie sobie czy opisaliście chociażby połowę z tych imprez na swoim kanale social media bądź w zakładce aktualności/blog?. Często jest jednak tak, że chcielibyśmy coś napisać ale co i w jaki sposób. Dlatego jako agencja prasowa pomożemy i napiszemy taką relację z eventu, która pomoże w działaniach wizerunkowych, SEO a także wzmocni funkcjonowanie Facebook.

4. Pr kryzysowy

Sytuacja kryzysowa w hotelu może zdarzyć się w każdej chwili i każdego dnia oznaczać coś innego. Hotel i pensjonat jest jak “żywy organizm” dzisiaj wszystko działa a jutro np: przez awarie, wypadek może nastąpić sytuacja, która może zniszczyć cały wizerunek firmy. Z pewnością ważny jest sposób komunikacji firmy z otoczeniem w czasie kryzysu. Zespół Marketing na plus posiadając doświadczenie w pracy na różnych stanowiskach i sieciach hotelowych pomagają stworzyć strategie antykryzysowe. Należą to nich m.in standardy pracy, które mogą być wykorzystane długo przed potencjalnym kryzysem. Ważnym działaniem jest odpowiadanie na negatywne komentarze, dodawanie opinii i dobre relację z Klientem.

Reasumując tworzymy to wszystko po to by być w pełni przygotowanym na zajęcie odpowiedniego stanowiska w mediach oraz obronę wypracowanego już wizerunku firmy.

PR oferta… wyjadę się proste ale jest jedno ale…

W ciągłym natłoku codziennych obowiązków trzeba na wszystkie wyżej wymienione zadania mieć czas aby chociaż o nich powiedzieć a co dopiero napisać tzw. “wsad do tekstu”. I w tym właśnie miejscu ma pomóc Marketing na plus bo jako agencja pr wiemy:

  • co pisać i mamy “lekkie pióro” tak by inni chcieli to czytać.
  • znamy się na tym co się piszemy z dzieciny turystyki i hotelarstwa
  • znamy potrzeby firm i wiemy, że współpraca z agencją PR może być tania i bezpieczna.

Podsumowując jeżeli w twojej firmie jest potrzeba takich działań to skontaktuj się z marketing na plus a pomożemy we wszystkich tematach bez potrzeby zatrudniania agencji PR tylko konkretnych zleceń, które potrzebujesz zrobić.

KONTAKT

Telefon: +48 502 682 173

e-mail: biuro@marketingnaplus.pl

Oferta, pisanie tekstów PR, odpowiadanie na negatywne komentarze
Oferta, pisanie tekstów PR, odpowiadanie na negatywne komentarze