Google Moja Firma

Prowadzenie wizytówki Google Moja Firma, to więcej niż tylko sama wizytówka firmy.

Około 6 lat temu większość firm posiadała wizytówkę Google Map i już wtedy oczywistym było, że bardzo dobrze wpływa ona na pozycjonowanie firmy. Dzisiaj prowadzenie wizytówki Google Moja Firma to podstawa i absolutne minimum. Algorytm Google nieustannie się zmienia i aktualnie, aby znajdować się wysoko w wynikach wyszukiwania, warto postawić na unikalne i dobre jakościowo teksty na własnej stronie www.

Kolejnym zadaniem jest stworzenie i systematyczna optymalizacja związana z wizytówką Google Moja Firma.
Prowadzenie profili na Google Moja Firma
prowadzenie wizytówki Google Moja Firma

Facebook, Instagram, Twitter czy inne kanały social media dosyć mocno wdrożyły się w całościowy Internet. Przez jakiś czas Google sądziło, że stworzenie aplikacji pod nazwą Google + będzie mogło z powodzeniem zastąpić Facebooka. “Walka” trwała i osoby, które zarządzały kontami i profilami na Facebooku również zakładali i prowadzili konta na Google Plus. Wszystkie treści, zdjęcia oraz aktualne informacje, które były na powyższych aplikacjach social media musiały również być kopiowane na Google +. Czas jednak pokazał, że użytkownicy Internetu chętniej korzystają z Facebooka i Instagrama, aniżeli z programu Google+. dlatego powstało Google Moja Firma.

Rozwój technologii telefonów komórkowych a Google Maps

Rozwój telefonii mobilnej to przede wszystkim ogromny krok naprzód dla wyszukiwarki Google. Coraz częstsze korzystanie z nawigacji pozwoliło inżynierom stworzyć narzędzie Google Moja Firma. W związku z tym wizytówka cały czas się zmienia, a Google wprowadza nowe możliwości, które mocno poprawiają wyniki wyszukiwania w Internecie.

Google Maps – Marketing na Plus
Jakie informacje znajdziemy w wizytówce Google Moja Firma?

Wizytówka Google Moja Firma, to swoiste kompendium wiedzy o lokalnych firmach, atrakcjach i usługach. Dzięki niej użytkownicy Internetu podczas wyszukiwania otrzymują na “tacy” takie informacje jak:

  • adres oraz wskazówki dojazdu do firmy (nawigacja Google);
  • kontakt do firmy lub atrakcji tj. telefon, adres e-mail, facebook, messenger (na urządzeniach mobilnych połączenie telefoniczne wykonuje się jednym kliknięciem);
  • informacje dotyczące godzin oraz dni otwarcia;
  • oferty, produkty, usługi, menu, ceny produktów i wiele innych;
  • opinie i recenzje internautów o usługach/produktach;
  • zdjęcia, video z produktami lub usługami;
  • wpisy z bieżącymi promocjami lub ofertami sezonowymi.
Co zyskuje moja firma w momencie stworzenia profilu na Google Moja Firma?
Co zyskuje moja firma w momencie stworzenia profilu na Google Moja Firma?
Co zyskuje moja firma w momencie prowadzenia wizytówki Google Moja Firma?
  • posiadanie profilu jest całkowicie darmowe;
  • bardzo dobre działania marketingowe i sprzedażowe (rynek lokalny i ogólnopolski);
  • dobrze zarządzana wizytówka jeszcze bardziej wzbudza zaufanie wśród konsumentów, co przekłada się na konwersję i poprawę sprzedaży świadczonych usług;
  • wzrost w wynikach wyszukiwania organicznych (mocne narzędzie SEO);
  • opłata za zarządzanie przez naszą firmę wynosi zaledwie 200 zł brutto/ miesięcznie (w cenie założenie profilu).

Z pewnością wielu specjalistów od SEO uważa, że dobrze zarządzany profil Google Moja Firma jest jednym z najważniejszych czynników, które decydują o sukcesie lokalnego SEO. Umożliwia on przede wszystkim:

  • szybki dostęp informacyjny dla Klientów;
  • możliwość natychmiastowych zmian np. informacji o tym czy firma otwarta jest podczas świąt, wakacji, urlopu itd.;
  • skrócenie drogi kontaktu przez zastosowanie wyraźnego przycisku CTA np. “Zadzwoń teraz”.
Co robimy w ramach miesięcznej opłaty ?
  • zakładamy profil oraz wysyłamy prośbę do Google w celu zweryfikowania firmy – bezpłatnie;
  • uzupełniamy wszystkie informację o firmie;
  • dodajemy zdjęcia obiektu, usługi, produktów itp.;
  • tworzymy produkty firmy wraz z opisem, polityką cenową, zdjęciami oraz danymi kontaktowymi;
  • systematycznie publikujemy wpisy bazując np. na postach dodawanych na inne firmowe kanały social media;
  • publikujemy informacje dotyczące bieżących promocji lub ofert specjalnych;
  • regularnie sprawdzamy statystyki odwiedzin, ruchu oraz optymalizujemy profil;
  • na bieżąco reagujemy na dodawane opinie przez Klientów – dodawanie podziękowań, odpowiadanie na reklamacje.
Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma?

Z pewnością wszędzie “liczy się pieniądz” tak samo jest w pozycjonowaniu wizytówki Google Moja Firma. Oczywiście można to robić tak jak się pozycjonuje własną witrynę www ale przecież po to Google stworzyło Google Ads aby tym “który chcą” mogli to robić szybciej i łatwiej.

Dlatego pozycjonowanie i prowadzenie profili Google Moja firma może być robione długoterminowo ale bezpłatnie jak i krótkofalowo, szybko ale niestety płatnie.

Wybór jak zawsze zostaje po stronie Klienta i jego możliwości budżetowej

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!

Kontakt

tel. +48 502 682 173

e-mail: biuro@marketingnaplus.pl