Strony internetowe

Strony internetowe – prosta, funkcjonalna, droga czy tania?

Strony internetowe dla hoteli i pensjonatów oraz całej branży turystycznej mają być przede wszystkim funkcjonalne!

Dlatego, że twoja własna strona internetowa jest wszystkim ! Z pewnością to twoja wizytówka pracująca 24 godziny nad dobę, która się nigdy nie męczy. Strona to rozbudowany katalog z niezliczoną liczbą opisów, zdjęć, opinii. Jest także twoim całodobowym call center, recepcją i działem rezerwacji w jednym miejscu. To także dział księgowy i prawny ponieważ płatności, rozliczenia, dane bazowe są tworzone właśnie za pomocą strony www.

Od wielu lat mówi się, że „nie ma cię w Internecie to znaczy, że nie istniejesz” Wg nas jest to w 100 procentach prawda!

Możemy dodać także inne stwierdzenia „ nie ma cię w Google (wyszukiwarce, mapach Google, google analytics) to nie wiesz nic o swojej firmie i też nie istniejesz! Podsumowując nie masz nowoczesnych rozwiązań, płatności on-line, systemu ratalnego, blika, channel managera, systemu rezerwacyjnego to nigdy nie będziesz sprzedawać  w 100 %

Strony internetowe dla hoteli – historia

Jak widać strona internetowa jest potrzeba i jest ona kamieniem węgielnym do budowy pozostałych działań marketingowych. Z pewnością ten fundament jest jednym z najważniejszych czynników strategii firmy dotyczący funkcjonowania hotelu i branży turystycznej. Sama historia powstania stron internetowych to lata 1989-1990 roku czyli już kawał czasu temu. Pierwowzór strony został stworzony przez brytyjskiego fizyka Tim’a Berners-Lee, który chciał ułatwić przekazywanie dokumentów i treści w ramach CERN – Europejskiej Organizacji Badań Jądrowych.  

W kolejnych latach rozwój Internetu, komputerów, wyszukiwarek idzie do przodu i jak do tej pory wcale nie zwalnia a mamy już prawie 2020 rok.

W rezultacie co jakiś czas programiści, informatycy, osoby od pozycjonowania, graficy otrzymują różnego rodzaju algorytmy Google, nowe trendy dotyczące tworzenia stron, wymagania związane z rozwojem technologii.

Dlatego wszystkie te funkcjonalności, rozporządzenia, wymagania są istotne i każdy dyrektor, właściciel oraz dział marketingu i sprzedaży powinien wiedzieć w którym miejscu jest jego firma.

Jedno co jest pewnie dzisiaj to, że hotel, który nie posiada własnej strony www raczej nie poradzi sobie z konkurencją w branży hotelowej. Jeżeli nawet funkcjonuje to jego sprzedaż mogłaby się znacznie poprawić.

strony internetowe dla hoteli
strony internetowe dla hoteli

Co powinna posiadać internetowa strona hotelowa?

przede wszystkim musi być atrakcyjna wizerunkowo. Ładne duże oryginalne zdjęcia obiektów oraz pomieszczeń do których są bezpośrednie odsyłania. Powinna też w jak najmniejszym stopniu wykorzystywać zdjęcia z fotloii i banku zdjęć.

– godne uwagi jest też synchronizacja z systemem rezerwacyjnym; Rehot, Plaza, Kuracjusz, Fidelio…

– istotne też jest połączenie z channel managerem, który umożliwia synchronizacje z web agentami; booking, expedia, travellist, hrs

musi być użyteczna (usability) dla każdego segmentu Klienta. W rezultacie osoba młoda, starsza, niepełnosprawna nie powinna mieć problemu z poruszaniem/ nawigacją się po niej,

– dużą zawartość contentu marketingowego czyli treści dobrej jakości. Opisy pokoi, usług, atrakcji wraz z językiem korzyści dla Klienta. Ważne by treści były unikalne i nie kopiowane z innych stron ponieważ pomaga to w pozycjonowaniu własnej strony www sprawdź jakie

– posiadać intuicyjny system sprzedaży z podziałem na pakiety, pokoje, usługi bez noclegu,

– kanały social media (facebook, youtube, twitter, instagram) – kliknij po więcej informacji

– być mobilna i responsywna ponieważ już ponad 60 % odwiedzających stronę www używa do zapoznania się z treścią swojego smartfon.

– mieć wbudowane różnego rodzaju moduły, aplikacje, widżety, które pozwalają dłużej pozostać na tej domenie przez przechodzenia na inne strony. Czasy w których Klienci przyjeżdżają tylko do obiektu  po nocleg już dawno minęły i teraz wygrywa się tym by przyciągnąć uwagę Klienta usługami w wewnątrz (hotel) i na zewnątrz (atrakcyjne miejsca turystyczne).

– być połączona z nowoczesnymi programami do analityki internetowej (google analytics, google search console, google task manager, google optimize)

– posiadać darmowy CMS w którym większość rzeczy można zrobić samodzielnie (więcej o zarządzaniu systemem CMS w linku)

strony internetowe dla hoteli jaka cena ?

Przede wszystkim każdy Klient jest inny i wszystko dostosowywane jest do jego potrzeb. Możemy stworzyć proste strony www już od 1000 zł. Rozbudowane portale to koszt od 10 tys złotych w górę.

Podsumowując

Przede wszystkim internet i strony internetowe to już standard naszych czasów. Codziennie każdy z nas przegląda od 8 godzin w górę różne strony internetowe.  Internet jest najkrótszą i najszybszą drogą pomiędzy Klientem a sprzedawcą pokazującą co mamy do zaoferowania i promocji firmy. Brak profesjonalnej, innowacyjnej witryny to utrata Klienta bądź w najlepszej sytuacji wydłużony czas rezerwacji i kupna. Wszystkie projekty stron internetowych mogą być połączone z wykupieniem domeny, nazwy, slangu oraz dalszej strategii i działań marketingowych.

Dlatego nie czekaj aż konkurencja cię wyprzedzi na tyle, że już jej nie dogonisz i  skontaktuj się z nami.

Kontakt

tel: +48502682173

e-mail: biuro@marketingnaplus.pl