Zewnętrzny marketing dla kogo i co mogę zyskać?

Czasy się zmieniają a pracodawcy mają coraz większy problem związany z brakiem pracowników. Nie inaczej ma się branża turystyczna.

Główne problemy, jakie można wyznaczyć to:

1 – brak pracowników z podziałem na;  doświadczonych jak i bez doświadczenia,

2 – doświadczeni pracownicy, ale z językowymi problemami komunikacyjnymi (zazwyczaj za granicy),

3 – pracownicy, którzy posiadają duże doświadczenie zawodowe, ale możliwości finansowe danego obiektu nie pozwalają na zatrudnienie ich.

Rozwiązaniem, które już od wielu lat istnieje i powoli zostaje także wdrożone w branży turystycznej jest zewnętrzny marketing/ outsourcing marketingowy.

Dzięki outsourcingowemu marketingowi mamy możliwość stworzenia profesjonalnego indywidualnego działu marketingu, jednak nie w własnej strukturze organizacyjnej tylko w zewnętrznej firmie.

Co mogę zyskać?

  1. Plusem takiego rozwiązania jest znacznie niższy koszt bo nawet po opłaceniu wszystkich kosztów i faktur kwota jest mniejsza niż zatrudnienie osoby na umową o pracę.
  • Rozpoczęcie współpracy z taką firmą jak Marketing na Plus pozwala na elastyczne zaangażowanie doświadczonych ekspertów i specjalistów ds. marketingu.  Firma zaplanuję, skoordynuję i zrealizuję zintegrowane działania marketingowe, wizerunkowe i promocyjne w Twojej firmie i co najważniejsze posiada 14 lat doświadczenia w turystyce więc wie jak to zrobić aby przyniosło to wymierną korzyść.
Marketing zewnętrzny
Marketing zewnętrzny

Jakie hotele, pensjonaty, firmy mogą prosić o pomoc?

Przede wszystkim małe hotele i pensjonaty oraz firmy sportowe, które dążą do poprawy swoich wyników finansowych.  Marketing na plus  wykonana konkretne cele strategiczne, optymalizacyjne a twoja firma na stale zmieni swoją jakość w tym zmiennym i konkurencyjnym rynku, jakim jest branża hotelowa i sportowa.

Kiedy firmy korzystają z marketingu outsourcingu?

Klienci, z którymi współpracujemy korzystają z różnych form i rozmaitych dziedzinach marketingu.

Jedne firmy potrzebują tylko agencji marketingowych, które przygotują dla nich projekt graficzny potem przekażą go do drukarni i przywiozą gotowy materiał dla Klienta.

Inne firmy ustalają cały zakres prac od projektowania graficznego różnych reklam, banerów, ulotek, po czym kończą współpracę.

Jeszcze inne mają ustalone stałe działania miesięczne np.: 10 projektów graficznych, 10 postów na social media (np. Facebook, Instagram) 10 artykułów PR (wywiady, relacje z imprez, język korzyści do pakietów).

Innym zupełnie przykładem jest wsparcie IT wraz agencją PR.

Te działania mają na celu zarządzanie systemem CMS (narzędzie do zarządzania treścią), czyli dodanie pakietów do strony www, zmiana cen i dostępności miejsc noclegowych na booking.com, travelist czy Expedia a także zmiana zdjęć oraz dodawanie informacji do zakładki aktualności.

Oprócz tego może być to połączone z napisaniem od podstaw pakietów wraz z wstępem i językiem korzyści oraz z wszystkimi informacjami, co zawiera cena i dopasowaniem cen do aktualnej konkurencji.

Zewnętrzny Call Center?

A co jeżeli nie potrzebujesz wsparcia marketingowego tylko pomocy zdalnego recepcjonisty?

Hotelowe call center to także możliwość wsparcia ze strony Marketing na Plus. Jest wiele hoteli/pensjonatów, które potrafią same zarządzać swoją treścią i pakietami, ale potrzebują wsparcia sprzedażowego.  Tu także pomagamy.

Pracowaliśmy na wielu systemach rezerwacyjnych jak: Rehot, Plaza, Kuracjusz, Fidelio i wiele innych, więc wiedzę i doświadczenie sprzedażowe posiadamy. Co najważniejsze przez lata sprzedaży nauczyliśmy się także, jakich technik sprzedażowych używać tak by współczynnik konwersji zakupowej był jak najwyższym poziomie i sprzedaż wzrastała.

Ile kosztuje wsparcie marketingu outsourcingowego?

Ceny to naprawdę indywidualna sprawa, ponieważ wszystko zależy od ilości, działań, czasu.

Wstępnie można się zapoznać z poniższymi cenami:

Projekt graficzny od 40 zł

Zarządzenie treścią godzina 50 zł

Pisanie tekstów PR – 1000 znaków – 30 zł

Call Center godzina pracy – 50 zł + % od sprzedaży

Sprawdź i zadzwoń

Tel: +48502682173

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *